9 תשובות
זה מנעד מעל הממוצע אם אני לא טועה, אם את באמת יכולה לשיר בכולן בנוח.
די פסיכוטי, אחד מהמנעדים הכי גדולים שיש
אבל כל עוד את לא יודעת לשלוט בקול שלך טוב זה לא שווה...
תנסי לחקות זמרים ששרים נמוך וגבוה (למשל ברנדון יורי) ואז זה יעזור לך לשלוט בקול
שואל השאלה:
יש לי 4 בשליטה והחצי שאחרי יותר קשה לי
אנונימית
מאיזה צליל עד איזה צליל?
שואל השאלה:
דו עד סול
וזה נהיה קשה בערך ממי עד סול
אנונימית
זה הרבה מאוד מעל הממוצע, במיוחד לבנות. את בטוחה?
שואל השאלה:
כן המורה לפיתוח קול שלי אמר לי אז נראלי שהוא יודע
אנונימית
למריה קרי יש 2 אוקטבות איך לך יותר? איך הוא מדד לך?
אנונימית
מעל הממוצע! זה מנעד מעולה!!!