11 תשובות
אטליצ'נה
נרמלנה
יא ספאט חאצ'ו
גבנו סגבנום קק או ואס?
חרשו קאק או טיביה?
^ אנונימית גם אני בתסביך
. זאייאביס
נו נרמאלנה טק טו
שואל השאלה:
אוי אומינה פסיו נרמלנה סלדקייה דצי
פסו חרשו
כן. וגם ספצ'ולג'י
תסבכתם