11 תשובות
גבנו סגבנום קק או ואס?
חרשו קאק או טיביה?
^ אנונימית גם אני בתסביך
. זאייאביס
נו נרמאלנה טק טו
שואל השאלה:
אוי אומינה פסיו נרמלנה סלדקייה דצי
פסו חרשו
כן. וגם ספצ'ולג'י
תסבכתם
יא ספאט חאצ'ו
נרמלנה
אטליצ'נה