6 תשובות
"איך אנשים מסתדרים פה עם האוכל"- בוא, רובנו לא אוכלים בחוץ כל יום ולא חיים על שווארמה ופלאפל.
כמו בכל העולם גם אצלנו יש סופר עם ירקות, ביצים, בשר, גבינות ולחם.
כולנו נוסעים לסופר ושמים כסף בשביל לקנות אוכל... אתה לא שונה מאף אחד אחר. אלה החיים פה
כמו בכל העולם גם אצלנו יש סופר עם ירקות, ביצים, בשר, גבינות ולחם.
כולנו נוסעים לסופר ושמים כסף בשביל לקנות אוכל... אתה לא שונה מאף אחד אחר. אלה החיים פה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הפירות והירקות יקרים מדי ואי אפשר לחיות רק על גבינה.. זה בכלל לא טעים לאכול את זה כל הזמן
אבל הפירות והירקות יקרים מדי ואי אפשר לחיות רק על גבינה.. זה בכלל לא טעים לאכול את זה כל הזמן
אנונימי
שואל השאלה:
ורוב הלחם יקר מדי ועם מרגרינה
ורוב הלחם יקר מדי ועם מרגרינה
אנונימי
רוב הלחמים הם לא עם מרגרינה... לא יודעת איפה אתה קונה את הלחם שלך
הפירות והירקות פה אולי נמכרים במחיר קצת גבוה אבל לא משהו שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם. יש לי חברים שההורים שלהם נמצאים במצוקה כלכלית ובכל זאת יש להם פירות וירקות במקרר. זה הכל עניין של סדר עדיפויות.
אם באמת אין לך כסף ברמה שאין לך מה לאכול אז תפסיק להאשים את המדינה כי זה לא מה שיעזור לך (וזה גם לצערי כנראה לא ישנה פה כלום) ותלך לעבוד.
אתה לא יכול לתרץ ולהפיל את הכל על המקום שאתה נמצא בו. אם אין לך כסף לקנות אוכל זאת אחריות שלך ואתה יכול ללכת לעבוד כמו כולנו ולעשות ויתורים על מותרויות אחרות.
ובכללי לשוק בארץ יש המון מה להציע, יש פה לחמים מכל הסוגים (למרות שדווקא את הלחם עם המרגרינה שאתה כ"כ מתלונן עליו לי עוד לא יצא לראות) והמון היצע לאנשים שרוצים לשמור על הבריאות. אני מדברת מניסיון כי אני בעצמי רוכשת מוצרי בריאות ולא לחמים רגילים.
כשיש כסף יש אוכל, כשאין כסף אין. ככה זה עובד בחיים. ככל שתפנים את זה יותר מהר ככה תדע להתנהל נכון מוקדם יותר.
ברוך השם לא חסר למדינה שלנו כלום, ממש לא מדובר במדינה ענייה.
אני לא מנסה בשום צורה להצדיק את יוקר המחייה פה או את המצב בארץ, אבל מבחינתי זה המצב כרגע ומי שרוצה לחיות ברמה מסוימת צריך להתאים את עצמו לפה. כלום לא מובן מאליו, ירקות ולחמים לא הולכים ליפול עליך מהשמיים.
הפירות והירקות פה אולי נמכרים במחיר קצת גבוה אבל לא משהו שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם. יש לי חברים שההורים שלהם נמצאים במצוקה כלכלית ובכל זאת יש להם פירות וירקות במקרר. זה הכל עניין של סדר עדיפויות.
אם באמת אין לך כסף ברמה שאין לך מה לאכול אז תפסיק להאשים את המדינה כי זה לא מה שיעזור לך (וזה גם לצערי כנראה לא ישנה פה כלום) ותלך לעבוד.
אתה לא יכול לתרץ ולהפיל את הכל על המקום שאתה נמצא בו. אם אין לך כסף לקנות אוכל זאת אחריות שלך ואתה יכול ללכת לעבוד כמו כולנו ולעשות ויתורים על מותרויות אחרות.
ובכללי לשוק בארץ יש המון מה להציע, יש פה לחמים מכל הסוגים (למרות שדווקא את הלחם עם המרגרינה שאתה כ"כ מתלונן עליו לי עוד לא יצא לראות) והמון היצע לאנשים שרוצים לשמור על הבריאות. אני מדברת מניסיון כי אני בעצמי רוכשת מוצרי בריאות ולא לחמים רגילים.
כשיש כסף יש אוכל, כשאין כסף אין. ככה זה עובד בחיים. ככל שתפנים את זה יותר מהר ככה תדע להתנהל נכון מוקדם יותר.
ברוך השם לא חסר למדינה שלנו כלום, ממש לא מדובר במדינה ענייה.
אני לא מנסה בשום צורה להצדיק את יוקר המחייה פה או את המצב בארץ, אבל מבחינתי זה המצב כרגע ומי שרוצה לחיות ברמה מסוימת צריך להתאים את עצמו לפה. כלום לא מובן מאליו, ירקות ולחמים לא הולכים ליפול עליך מהשמיים.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע לבשל כל כך ואני צריך לנסוע הרבה שעות כדי להגיע לסופר או להשיג כסף..... הכל מסובך
אני לא יודע לבשל כל כך ואני צריך לנסוע הרבה שעות כדי להגיע לסופר או להשיג כסף..... הכל מסובך
אנונימי
תכין לעצמך בבית מה הבעיה אף אחד לא אוכל כל יום בחוץ שווארמה ופלאפל.
באותו הנושא: