עשו לי גשר בשיניים אתמול וזה ממש כואב ומעצבן, מתרגלים לזה בסוף?
איך מצליחים לסגור את השפתיים, ללעוס או לפהק בלי שזה יכאב? איך אנשים עם גשר מצליחים לא להרגיש את זה כל הזמן, זה נראה לי ממש לא אפשרי! אני אשמח אם יש לכם טיפים לאיך להתרגל לגשר או איך לחיות עם גשר בצורה טובה ובלי להרגיש.