13 תשובות
גם לי כולו התהפך
גם לי יאוו מה הקטע
שואל השאלה:
אני נכנסת וזה נכנס לי למצלמה וזה מוזר. אולי הוא קרס?
גם לי זה ככה
הרבה התלוננו על זה כאן... יש לך אייפון במקרה?
זה המשותף בין כל התלונות...
גם לי!!!!! הייתי בטוחה שזה רק לי קרה .. מה עושים?
שואל השאלה:
כן , יש לי אייפון.
שואל השאלה:
לול אין כל כך מה לעשות, זה אמור להסתדר.
או עוד מעט או שכבר מחר בבוקר
תשני את האינסטגרם לאנגלית זה יסתדר
מי שרוצה עזרה שישלח לי הודעה אם אתם הופכים לאנגלית רק שימו לב שיש לכם מקלדת גם בעברית אם לא שלחו הודעה אני אסביר לגן
לכולם
הייתה בעיה עם התיוגים אבל סידרו את זה כבר
כן רק לך.