4 תשובות
מזעזע.
נוראי
הוא אמר פעם גם מוות לרבין, מזעזע לדעתי.
שואל השאלה:
אני באמת חושבת שבלי קשר לדעה פוליטית יש כזה דבר כבוד בסיסי לבן אדם.
אני גם לא אוהבת כל מיני פוליטיקאים למינהם ועדיין לעולם לא אאחל להם או למישהו ממשפחתם למות. זה נוראי
אני באמת חושבת שבלי קשר לדעה פוליטית יש כזה דבר כבוד בסיסי לבן אדם.
אני גם לא אוהבת כל מיני פוליטיקאים למינהם ועדיין לעולם לא אאחל להם או למישהו ממשפחתם למות. זה נוראי
אנונימית
באותו הנושא: