25 תשובות
כשהמורה שואלת שאלה
אני עונה תשובה
היא אומרת שזה לא נכון
ועונה את אותה התשובה בשפה גבוהה יותר כמו של.. מורים:/
אני סתם ככה בחדר, חושבת להביא לעצמי משהו. הולכת למטבח או לסלון שוכחת מה רציתי בכלל.
שמלחיצים אותך לצאת מהר מהמקלחת.
כשאמא שלי קוראת לי בנימה של 'בואי רגע יש פה משהו שבא לי שתראי' ואז בא לה שאני אשים לה מיץ.
"אמא כואבת לי הבטן"
"זה כי את כל היום בפלאפון"

מה מה מה כאילו מה את רוצהה
סיפור אמיתי.

אבא שלי: לילית!
אני: מה?
אני: מחכה חצי שעה
אבא שלי: נכנס לי לחדר "כשאני קורא לך, את באה!"
להוציא משהו ממכונת שתייה וזה נתקע
שהכפית של המרק מחליקה פנימה
לקלוע סל והכדור מסתובב על הטבעת ונופל
להכניס את הדיסקונקי אלף פעם משני הצדדים וזה עדיין לא עובד
כשאת דופקת את הרגל בקצה השולחן
שמוחקים לי שאלה על "איזה צבע עיניים זה" בטענה שאסור לקבל חוות דעת על מראה חיצוני וכשמישהי מפרסמת סרטון זנותי שלה רוקדת עם חולצת בטן ושואלת אם הלבוש בסדר זה ממש לא נחשב חוות דעת על מראה! היא הבתולה מריה!!
ואז לי מוחקים תשובה כי אמרתי "כוסית" וזה נחשב עלבון!
בושה של נאמנים.
אתר גרוע שמבזבז לי את החיים הלכתי מפה
אמא מתקשרת ואני חושב עם לענות אם אני עונה היא מחייבת אותי לעשות משהו כמו להביא את אחותי מהגן אם לא היא צועקת עליי שלא עניתי
אנונימי
כשאבא שלי מציע לי לנסות את האוכל החדש שהוא הכין ואני אומרת לא תודה והוא מתחיל לחפור על איך הוא הכין, מה המצרכים וכמה זמן הוא חיכה ליד הגז וכמה שהוא גאה באוכל הזה
שאט אפ דאד פלייזז
אני: קוראת ספר
כל העולם ואשתו: "מה את קוראת ספרים? מוזרה! לא, רגע, תני לי להתערב ולשלוט לך בחיים!".
ג'ייזס אנשים. חיים שלי חוקים שלי. אל תתערבו לי בחיים.
אם בא שליח הבייתה להביא לי אוכל אני צריכה להשים בגדים נורמלים ולא כיעור מהלך ולסדר את השיער שנראה לא משו בכלל
זה מרתיח אותיי
(רק לי זה קרה לול?)
זה קרה אתמול:
אבא: "איפה המחשב?"
אני: "הינה על השולחן"
אבא: "לא לא המחשב הזה, המחשב הקטן"
אני: "המ?"
אבא: "זה שמחשבים בו תרגילים"
אני: "אבא אנחנו ב2019 ועכשיו אומרים מחשבון!"
שיחות עם אמא שלי, כל השיחות
היא הבן אדם הכי מעצבן שיש
כשהגיע המשלוח של הפיצה, מריחים תריח הקסום שלה, רואים כמה היא יפה, אומרת לעצמי איזה טעים וזה
לוקחת ביס, מקבלת כוויה
שמישהו אומר משהו
ולא הבנת מה הוא אמר
ואתה כזה מחרטט את החיים ואומר כן חח וצוחק כמו איזה מפגר
ואז הוא מסתכל ואומר לך
"מה כן?! אמרתי שאחותי הקטנה חופרת על החבר החדש שלה מה קשור כן"
ואז אתה צריך להודות שלא שמעת אותו..
ואי קורהה לי עם הכלב שלי הקטע הזה שאני צריכה ללכת ולשים תכלב שלי בחצר ( כי לא מסכימים
לי -לשים אותו בבית.. שאנחנו לא בבית)
אז הוא כזה קולט שאני באה להכניס אותו לחצר אז הוא רץ ממש מהר לקומה של החדר שלי והוא שוכב על המיטה ומשחק אותה ישן ואז אני רואה שאיך שאני מראה לו בשר הוא קם כאילו שיחק את עצמו ישן
ואני כזה :תפסיק אני חייבת ללכת
ובסוף אני מפתה אותו עם בשר .___.
אנונימית
מישהו אומר משהו
לא שמעתי מה הוא אמר אז סתם דופקת צחוק כזה ואז הוא אומר מה את חושבת ואני כזה שיט

אמא קוראת לי
אני צועקת מהחדר מה
היא לא עונה
צועקת לה שוב
לא עונה
צועקת שוב
לא עונה
ככה חצי שעה עד שבסוף אני קמה הולכת לסלון והיא אומרת לי משהו לא חשוב בעליל
כשאתה מחרבן בבית ספר ואין נייר טואלט...
אימא: *קוראת לי*
אני: "מה?"
אימא: "אני לא שומעת"
אני: *צועקת "מה?"*
אימא: "מה אני חירשת?"

*אני רואה מישהי מכבה את הטלפון*
*רואה את אותה מישהי פותחת את הטלפון אחרי חצי שעה ויש לה מלא הודעות ושיחות שלא נענו*
*מחייכת לעצמי ומכבה את הטלפון*
*פותחת את הטלפון לאחר שעתיים*
אין שום שיחה או הודעה ממישהו
*מתקשרת לאימא*
אני: *מתבכיינת בטענה שאף אחד לא דואג לי ושיכלו לחטוף אותי והיא לא הייתה שמה לב*
אימא: "מה את רוצה?"
*היא מנתקת לי בפרצוף*
שאת מבקשת בקבוצה שישלחו לך משהו
ופתאום אף אחד לא מחובר או שכולם לא נמצאים בבית -_-

כשאת עונה תשובה והמורה לא מקשיבה ואז ילדה אחרת אומרת את אותה תשובה והיא אונרת לה כל הכבוד

לשכוח את האוזניות שיש נסיעה ארוכה

אמא:תעלי דחוףף(אנחנו גרים בבית של כמה קומות)
אני: מה את רוצה?תגידי לי אין לי כוח לעלות
אמא:נו תעליי כברר
*אני עולה*
אמא:תרימי לי את השלט הוא נפל
אני:א..אב..אבללל אמאאא
כשאני עושה קקי ודופקים בדלת
אנונימית
כשאני עולה לאוטובוס והמכשיר רב קו לא פעיל

זה קורה כמעט כל יום וזה מעצבן!!!!!
שאת רואה סדרה מגיל 12 בערך, וחייבים להכניס קטע קצת סוטה בדיוק כשכל המשפחה שלך יושבת איתך כשזה מוקרן על הטלוויזיה הענקית בבית מול כולם שהן מנסים להבין למה אני אוהבת את הסדרה ואז הם בטוחים שאני אוהבת את הקטעים האלה-_-
לא רואה יותר נארוטו בסלון (אל תשאלו אפילו)

אה רק אני?
כשבבוקר אמא שלי מחכה שאני אגיד לה משהו כשאני מתעוררת או שהיא ממשיכה לצרוח ועושה לי כאב ראש ואז אני אומרת לה שאני ערה או משהו וישר מתעוררת לגמריי
כשאתה יושב ליד מישהו וחבר שלו בא ומתיישב לידך ושניהם לא מפסיקים לדבר ולצחוק אחד עם השני, ואתה באמצע צריך לסבול את כל התנועות שלהם עם הידיים והחפירות. כאילו כוס*מק ערס תמצאו לכם מקום אחר לז**ן תשכל.
אנונימית