3 תשובות
אל תגידי שאת יודעת
אני חושבת שכן כדאי כי זה יוריד קצת מתח בשיחה
אל תזכירי את זה שאת יודעת כי הוא לא יודע, זה עלול להישמע יומרני כזה.
פשוט תגידי, תקשיב יש לי רגשות אלייך.
פשוט תגידי, תקשיב יש לי רגשות אלייך.
באותו הנושא: