6 תשובות
אולי את צריכה לעדכן אותו מהחנות אפליקציות או כשנכנסים למשחק וזה מבקש לעדכן תלחצי על עדכן
ואם זה עדיין לא נותן לך תמחקי ותורידי שוב
ואם זה עדיין לא נותן לך תמחקי ותורידי שוב
שואל השאלה:
נכנסתי לחנות לעשות עדכון וזה לא נראה שצריך לעדכן
וחשבתימעל למחוק ולהוריד שוב אבל אני מפחדת שאחרי שאני אמחק אני לא אוכל להוריד דוב כי אולי לא יהיה מקום או משהו
נכנסתי לחנות לעשות עדכון וזה לא נראה שצריך לעדכן
וחשבתימעל למחוק ולהוריד שוב אבל אני מפחדת שאחרי שאני אמחק אני לא אוכל להוריד דוב כי אולי לא יהיה מקום או משהו
אם את מחוברת דרך הפייסבוק את יכולה להתחבר שוב דרכו ואם לא אז את כנראה מחוברת דרך "אורח"
אולי תנסי להדליק ולכבות הטלפון? לי המשחק פעם אחת לא עבד וכיביתי את הטלפון והדלקתי ואז זה עבד תנסי
אולי תנסי להדליק ולכבות הטלפון? לי המשחק פעם אחת לא עבד וכיביתי את הטלפון והדלקתי ואז זה עבד תנסי
שואל השאלה:
כיביתי והדלקתי ועדיין לא עובד וכן אני מחוברת דרך הפייסבוק
כיביתי והדלקתי ועדיין לא עובד וכן אני מחוברת דרך הפייסבוק
שואל השאלה:
כיביתי והדלקתינפעם שניה ועכשיו זה כן עובד לי תודה רבה לך על העזרה זה לא מובן מאליו (:
כיביתי והדלקתינפעם שניה ועכשיו זה כן עובד לי תודה רבה לך על העזרה זה לא מובן מאליו (:
ברור אני תמיד שמחה לעזור :)