12 תשובות
הם מקנאים פשוט עזבי אותם...
אל תתייחסי,
העיקר שאת יודעת מי את.
העיקר שאת יודעת מי את.
שואל השאלה:
ממתי בן מקנא ביופי?
ממתי בן מקנא ביופי?
אנונימית
לא להתייחס, את מרגישה יפה? זה מה שחשוב שימי את הדעות של האחרים בצד.
תמיד זה קורה...
שואל השאלה:
אבל.. זה כולם . מרגישה שמשקרים לי שאומרים שאני יפה
אבל.. זה כולם . מרגישה שמשקרים לי שאומרים שאני יפה
אנונימית
לצחוק על זה ואז ירדו ממך
שואל השאלה:
איך צוחקים על זה?
איך צוחקים על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם חושבים באמת שאני מכוערת כאילו?
אבל הם חושבים באמת שאני מכוערת כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הרבה אנשים, כל פעם מישהו אחר , זה הגיוני?
וזה אפילו חבר של אחותי
אבל זה הרבה אנשים, כל פעם מישהו אחר , זה הגיוני?
וזה אפילו חבר של אחותי
אנונימית
נגיד אומרים לך שיש לך אף גדול
אז תגידי שיש לך אף ענק
ושיזוז קצת הצידה שאת מסתובבת שלא יחטוף מכה
סתם זרקתי נגיד
מה שקורה שהם יראו שאת מצחיקה ושלא איכפת לך הם ינסו להכיר את האופי שלך
אם תנסי להחזיר להם או להתעלם הם פשוט ימשיכו לחפש אצלך פאקים חיצוניים שלפעמים גם לא קיימים
אני זוכר שאצלי בחטיבה היה ילד שקראו לו ראש ביצה והיה לו ראש רגיל לחלוטין פשוט התאים לאיזה ילד להמציא לו את הכינוי וזה נדבק לאחרים
אז תגידי שיש לך אף ענק
ושיזוז קצת הצידה שאת מסתובבת שלא יחטוף מכה
סתם זרקתי נגיד
מה שקורה שהם יראו שאת מצחיקה ושלא איכפת לך הם ינסו להכיר את האופי שלך
אם תנסי להחזיר להם או להתעלם הם פשוט ימשיכו לחפש אצלך פאקים חיצוניים שלפעמים גם לא קיימים
אני זוכר שאצלי בחטיבה היה ילד שקראו לו ראש ביצה והיה לו ראש רגיל לחלוטין פשוט התאים לאיזה ילד להמציא לו את הכינוי וזה נדבק לאחרים
שואל השאלה:
אבל ... אני בכלל חושבת שאני לא נראית מכוערת
גם כבר שאומרים לי שאני יפה אני חושבת שזה שקר כבר בגללם.
אבל ... אני בכלל חושבת שאני לא נראית מכוערת
גם כבר שאומרים לי שאני יפה אני חושבת שזה שקר כבר בגללם.
אנונימית
באותו הנושא: