5 תשובות
טוב זה בלתי נמנע, הם באמת ככה בתוכנית
חחח אמלהה אני צוחקת בקול
"נראית מבקשת העלאה במשכורת"
וואי זה בול
"נראית מבקשת העלאה במשכורת"
וואי זה בול
צחקתי בחלק של אתי שהזכירו את טנצר שגרם לערוץ להיסגר. איזה מנייאק חחח
"מת מעציץ"
"ניתן להגיד שבר (יחד עם אתי) הוא הדמות השפויה היחידה בסדרה"
"לאחר שהתגלה שהתינוק של עוגן הוא שחור הוא עזב"
"והוא זה שזרק בטעות את העציץ שהרג את שמש"
"אוהב לגעת באנשים"
איזה יופי
"ניתן להגיד שבר (יחד עם אתי) הוא הדמות השפויה היחידה בסדרה"
"לאחר שהתגלה שהתינוק של עוגן הוא שחור הוא עזב"
"והוא זה שזרק בטעות את העציץ שהרג את שמש"
"אוהב לגעת באנשים"
איזה יופי
חחח גם אני