4 תשובות
תחפשי בrockglam
חברה שלי קנתה משם ב350
ויש להם המון דגמים
חברה שלי קנתה משם ב350
ויש להם המון דגמים
חח תכלס כן
שואל השאלה:
אז עדיף כבר לקנות בארץ לא?
אז עדיף כבר לקנות בארץ לא?
אנונימית
שקניתי את הפילה ב350
שילמתי מכס באסוס של 70 שקל
שילמתי מכס באסוס של 70 שקל
באותו הנושא: