5 תשובות
כן
מהיום
עזבי המצב שלי אבוד.. הוצאתי במתכונת אתמול 25 אני כבר התייאשתי
לא.. אין לי כח ונראה לי שקיבלתי 50 במתכונת
איזה התחלתי.. לומדת למתכונת במשנה שיש לי מחר. אחרי זה אתחיל תנך
ואני עוד 5 יחל איפ
ניסיתי בערך יש לי חלק מהחומר חוץ מזה אני לא מצליחה ללמוד אז אם יש לכם טיפים להביא לי ללמוד אני אשמח!