13 תשובות
כן זה בסדר
זה נראה לי יותר מדי, מוזר לי לצאת עם מישהי בכיתה י' נגיד
זה גבולי
אבל אפשר להסתדר עם זה
אבל אפשר להסתדר עם זה
אפשרי
לאח שלי הייתה חברה בכיתה י''ב שהיא בכיתה י'
לאח שלי הייתה חברה בכיתה י''ב שהיא בכיתה י'
חחח זה בסדר הכל טוב
מכירה בנות בכיתה ט' שיש להן חבר בצבא
מכירה בנות בכיתה ט' שיש להן חבר בצבא
לא זה לא.נדב אני חוששת שזה אתה תפסיק
כן כן לצערי זה מה שקורה היום...
שואל השאלה:
יש לי ידידה בגילי עם חבר בן 24, זה לא יוצא דופן
אבל יש הבדל בין גיל 16,17 ל14,15
יש לי ידידה בגילי עם חבר בן 24, זה לא יוצא דופן
אבל יש הבדל בין גיל 16,17 ל14,15
אנונימי
צודק ^
אחלה
יש טיפה פער אבל אפשר להסתדר אם היא מבוגרת מנטאלית
כן זה סבבה לגמרי
באותו הנושא: