4 תשובות
זה נראה שאת זאת שחסרה לך בחיים..
תמשיכי הלאה עם כל הקושי. בן אדם שבוגד הוא לא בן אתם ששווה להישאר איתו בקשר
אחותי, הוא בגד בך!!! אל תורידי מהכבוד העצמי שלך.
דברו עלזה.אבל אם זה כאילו קו אדום אם זה לא היה הוא שעושה את זה,אז אל תחזרו.ואני מבינה שזה סופר סופר קשה