14 תשובות
מאמינה שעוד אנשים אוהבים את גיל ההתבגרות שלהם...
******
למה אתה אוהב?
******
למה אתה אוהב?
כן רק אתה
למה אתה אוהב?
אנונימי
שואל השאלה:
חבל..
זה גיל כיפי
חבל..
זה גיל כיפי
שואל השאלה:
אני אוהב את התקופה
אני אוהב שיש מלא בני ובנות נוער בגילי
אני גם אוהב את ההורמונים בגיל הזה
ואת השטויות של הגיל הזה
אני אוהב את התקופה
אני אוהב שיש מלא בני ובנות נוער בגילי
אני גם אוהב את ההורמונים בגיל הזה
ואת השטויות של הגיל הזה
שואל השאלה:
המוח שונה
הגוף הוא אותו דבר כמו כל מתבגר אגב
המוח שונה
הגוף הוא אותו דבר כמו כל מתבגר אגב
זה מעצבן וטוב באותו זמן
יש יתרונות. נכון.
וגרמת לי להסתכל עליהם. תודה לך :)
וגרמת לי להסתכל עליהם. תודה לך :)
שואל השאלה:
❤
❤
איך הצלחת לעשות לב??
אנונימית
פשוט תעשי מהמקלדת אימוגי שלך❤
שואל השאלה:
דרך המקלדת של הטלפון :)
דרך המקלדת של הטלפון :)
אני גם אוהבת את גיל ההתבגרות
לא יודעת למה, פשוט אוהבת
לא יודעת למה, פשוט אוהבת
אני לא אבל מאמין שיש עוד כמוך
באותו הנושא: