3 תשובות
חצי קלאץ אבל זה פחות גרוע מבוקונו oreno imoto
לא יודעת כאילו אני אישית לא הכי התחברתי לאנימה הזאת, זה היה סטורי ליין דיי מוזר ובכללי לא התחברתי למערכת יחסים שלהם, אבל מה שבטוח פדופיליה זה לא כי קודם כל הארו לא כזה גדול ורן היה בן 16 אם אני לא טועה, ודבר שני כל עוד יש הסכמה בין שני הצדדים אז אני לא רואה שום בעיה. אם הם אוהבים אחד את השני אז אין בעיה.
אנימה מושלמת מבין הטובות שראיתי אותי קצת יותר מסבך הרעיון כי המנגה שונה רן יותר נמוך שם וזה נראה קרינגי בטירוף וזה לא פדופיליה כי פדופיליה זו מחלת נפש והארו לא כזה מבוגר מרן שבע שנים הפרש זה לא כזה נורא במציאות יש הבדלים יותר גרועים