5 תשובות
קיבלתי מבחן במתמטיקה.
הייתי בהלם...
שאני כבר מבוגר מדי מכדי להכיר בנות ורע לי בגלל זה:(
אנונימי
הודעה יבשה של מישהו
שדיברתי עם ילד והוא הראה המון עניין, כאילו מלא מלא עניין, ואז החליט לסנן אותי לגמרי מהיום שאחרי
היום הייתה לי נפילת מתח על משמעות החיים.

בכיתי כמה שעות טובות על זה שהעולם הזה סתם אכזר ואף פעם לא יהיה פה טוב.
זה יקרה לי שוב עוד יומיים -_-