3 תשובות
נשמע שיש לך אינסומניה או משהו דומה. זה פוגע לך באיכות החיים, שווה להתייעץ עם רופא
אני פשוט מתישה את עצמי כך שאני יכול להירדם הוא הולכת לישון הרבה יותר זמן כדי שיהיה לי יותר לנסות להירדם
זה אינזומניה כנראה. אבל יכול להיות לזה הרבה סיבות.
זה יכול להיות מצריכה של קופאין (קפה, קולה, xl...)
זה מאוד מאוד יכול להיות מריטלין\קונצרטה וגם מהרבה כדורים אחרים
זה יכול להיות אם את אוכלת קצת מדי ואת רעבה לפני השינה, או שאת אוכלת קצת מדי פחמימות.
יכול להיות גם שיש לך הרבה מתחים וסטרס
בכל מקרה, כדאי לך להתייעץ עם רופא אם זה ממשיך תקופה ארוכה
זה יכול להיות מצריכה של קופאין (קפה, קולה, xl...)
זה מאוד מאוד יכול להיות מריטלין\קונצרטה וגם מהרבה כדורים אחרים
זה יכול להיות אם את אוכלת קצת מדי ואת רעבה לפני השינה, או שאת אוכלת קצת מדי פחמימות.
יכול להיות גם שיש לך הרבה מתחים וסטרס
בכל מקרה, כדאי לך להתייעץ עם רופא אם זה ממשיך תקופה ארוכה
אנונימי