7 תשובות
ממש לא, את לא חייבת.
אבל אולי הוא רוצה לעשות איתך שיעור מחוץ לעיר שזה דורש שיעור כפול, פשוט תשאלי אותו.
אבל אולי הוא רוצה לעשות איתך שיעור מחוץ לעיר שזה דורש שיעור כפול, פשוט תשאלי אותו.
הוא לא יכול להכריח אותך אבל תאמת עדיף לך כפולה
בשיעור נהיגה אחד לא מספיקים כלום
ואם את באמת רוצה ללמוד ולא להרגיש שאת זורקת את הכסף סתם תעשי רק כפולות
בשיעור נהיגה אחד לא מספיקים כלום
ואם את באמת רוצה ללמוד ולא להרגיש שאת זורקת את הכסף סתם תעשי רק כפולות
שואל השאלה:
כן, אבל אני רק בהתחלה שלי רק התחלתי שיעורים וכאילו אני עשיתי בינתיים רק כפולות. ואני משלמת לו בזמן ממש צפוף כאילו כל כמה ימים כבר, ואני הייתי רוצה לא להיות לחוצה מהכסף אלא באמת ללמוד
כן, אבל אני רק בהתחלה שלי רק התחלתי שיעורים וכאילו אני עשיתי בינתיים רק כפולות. ואני משלמת לו בזמן ממש צפוף כאילו כל כמה ימים כבר, ואני הייתי רוצה לא להיות לחוצה מהכסף אלא באמת ללמוד
אנונימית
אז תעשי כפולה פעם בשבוע
באמת ששיעור אחד לא יעזור לך בכלום
אי אפשר כביש מהיר אי אפשר כמעט כלום זה תוך שנייה נגמר זה רק 40 דקות
באמת ששיעור אחד לא יעזור לך בכלום
אי אפשר כביש מהיר אי אפשר כמעט כלום זה תוך שנייה נגמר זה רק 40 דקות
הוא לא יכןל להכריח
הוא ממש לא יכול להכריח אותך, פשוט תגידי לו שזה לא נוח לך והוא יעשה לך שיעורים בודדים ולא כפולים
לא
באותו הנושא: