התחלנו לדבר ממש הכל זרם הוא איתי באותו ביהס (הוא בי"ב אני בי') הוא גם רצה שניפגש ביהס מתישהו ולא יצא, אנחנו ממש דומים שתינו מנגנים בגיטרה אני גולשת והוא כל פעם מבקש ממני שנלך לים ואני אלמד אותו שתינו מצלמים אותו סגנון שירים אפילו שאלתי אותו על ההצגת סוף שנה שלהם והוא אמר שהוא תפקיד ראשי ואז אמרתי יא אז אני באה והוא כתב ברור זה בכלל לא שאלה וממש הכל, בקיצור, אנחנו מדברים בערך חודש ולפני יומיים דיברנו והוא לא ענה על ההודעה האחרונה ששלחתי לו כי זה היה שישי והוא שומר שבת כי הוא אף פעם לא מחובר בשבת, ואז במוצאש ראיתי שהוא התחיל לעקוב אחרי ילדה מהשכבה שלי שפשוט הרסה לי את החיים ואני שונאת אותה, הוא עשה לה לייק ותגובה של אימוגי לב אדום, וחשוב מאוד לציין שהוא פעם בעשור עושה לייק אז זה היה ממש משמעותי, אני שונאת את הבן אדם הזאת אני נשבעת שאם זו הייתה מישהי אחרת לא היה אכפת לי, אני ככ כועסת ועצובה, אנ י לא יכולה להסתכל על המגעילה הזאת ועוד לחשוב שבטח הם מדברים ובגלל זה הוא לא עונה לי (הוא לא ענה לי מיום שישי) אני יודעת שזה ישמע ממש ילדותי אבל תנסו רגע להכנסס לנעליים שלי, מה אתם חושבים? להמשיך לדבר איתו (קודם שיענה לי בכלל) או פשוט להמשיך הלאה?
2 ביוני 2019, 17:44
תשובה אחת
אם הוא מסנן אותך עד עכשיו,וותרי אחותי.לא שווה את זה.