התחברות
הרשמה
איך להתגונן ולא להיעלב שאנשים אומרים לי שאני מושפעת ומילים כאלה?
כל דבר שאני אעשה אנשים ישפטו וימצאו מה להגיד עליי ואני ממש נפגעת.
מה לעשות?
2 ביוני 2019, 17:18
מילים
דיבור
אלימות
העולם
פגיעה
2 תשובות
להבין שהאנשים האלה הם לא יותר טובים ממך בכלום.. המילה שלהם לא בעלת משקל
l
lif3
שיגידו מה שהם רוצים. זה הכל שטויות
!
!!I got blisters on my fingers
באותו הנושא:
אני אמורה להיעלב אם אף אחד
אם אומרים לי שאני נראית מעל גיל 19 אני אמורה ממש להיעלב?
אבא שלי אמר לי שהפנים שלי ארוכות, אני אמורה להיעלב?
אם מישהו ברחוב עובר ואומר שאני חמודה, אני אמורה להיעלב?
מראה של בובה- אם אומרים לי (הרבה) שאני נראית כמו בובה, אני אמורה להיעלב?
אומרים לי שאני דומה לצב, אני אמור להיעלב?
מלא אומרים לי שיש לי צחוק כמו של תינוק כזה שמדגדגים אותו,מה הכוונה לעזעזל?אני אמורה להיעלב?התכוונו בקטע מצחיק?
איך לא להיעלב מאנשים שמנסים לפגוע בי?
מה זה להתגונן?
מה זה להתגונן?
אם לא שמרתי את המספר שלו בכלל והוא כן הכניס אותי לאנשי קשר לאחרונה ואנחנו מדברים הרבה באינסטגרם הוא אמור להיעלב מזה?