6 תשובות
אני פאקינג מזדהה איתך
גם אני.
אני גם כזו. פעם אהבתי..היום אני מעדיפה את השקט שלי ..את הבית
שואל השאלה:
אני אוהבת את חברות שלי אבל אני פשוט ממש שונאת לצאת מהבית..
אנונימית
גם אצלי ככה
אנונימית
את לא נהנת איתם כנראה