6 תשובות
אני פאקינג מזדהה איתך
גם אני.
אני גם כזו. פעם אהבתי..היום אני מעדיפה את השקט שלי ..את הבית
שואל השאלה:
אני אוהבת את חברות שלי אבל אני פשוט ממש שונאת לצאת מהבית..
אני אוהבת את חברות שלי אבל אני פשוט ממש שונאת לצאת מהבית..
אנונימית
גם אצלי ככה
אנונימית
את לא נהנת איתם כנראה
באותו הנושא: