8 תשובות
נורמלי לכל אחת יש
לכל אישה יש שיערות בכל מקום.
שואל השאלה:
בת כמה אחותך ?
אנונימית
יש לי 2 אחיות אחת בת 20 השנייה 14 לשתיהן אין אני 17 גם אין אבל זה תלוי כי זה גם תורשתי זה בא מההורים חח
רגליים, קצת בידיים ,למטה שחי וזהו אחותי הגדולה התחילה לייזר
אנונימית
שואל השאלה:
זה מגיל 20 התחיל לי גם בגיל 17 לא היה לי חכי אולי יגדל לך בהמשך
אנונימית
^או שפשוט תעשה כרצונה... שיערות הן לא בעיה בעיניי. השיער גדל עם סיבה מסוימת.
^^^ממש לא לכל אחת יש לי למשל אין ומכירה חברות ואחותי שאין
אבל זה כן נורמלי כי יש כאלה שיש להן אבל ממש לא כולן
אנונימית
כן לכל בת יש את זה וצריך לדאוג לזה ולגלח