7 תשובות
ממש לא להרוג אותה
קחי מטאטא ותפתחי חלון ותגרמי לה ללכת לכיוון החלון ולצאת. היא לא עושה כלום והיא ממש לא תטפס עלייך בשינה כי הם מפחדים רצח מבני אדם.
תגרמי לה לצאת היא תברח כי היא מפחדת מכל פיפס.
כמו שמאליה אמרה- לא להרוג אותה!! היא לא עושה שום דבר!! היא עדינה וחמודה. כמו שהיא אמרה - היא זו שמפחדת מבני אדם. קחי מטאטא והוציאי אותה בעדינות.
מה קורה עם השממיות פה?? כבר שלושה לילות
אנונימית
שואל השאלה:
לא מסוגלת
אנונימית
מלטפת אותה זה כיף(;
הורגת עם נעל