4 תשובות
זה יבוא לבד
ובטח את עוד צעירה אז בכלל
יום יבוא ומישהו יהיה שלך❤
שואל השאלה:
אני בת 13
והיא בת 14
ואני ממש רוצה גם שיהיה לי קטע עם מישהו
אבל אני מרגישה מכוערת, מעולם לא התאהבו בי לדעתי, ואני מפחדת שזה לעולם לא ישתנה
אני ככ רוצה שתהיה לי גב תומכת, מישהו עדין חמוד ורגיש שיאהב אותי כמו שאני אפילו שאני לא הכי נורמלית.
אנונימית
את עדיין צעירה, יש לך חיים שלמים של אהבה שמחכים לך.
וואי, אני מרגישה כאילו אני מתחילת שנה כתבה את זה.
תקשיבי, באמת שאני מזדהה איתך, אבל מהניסיון שלי..
אם את מתאהבת במישהו, ואת חושבת שיש סיכוי שיכול לקרות בינכם משהו, או שאת חושבת שגם יכול להיות סיכוי קטנטן שמאוהב בך... תדברי איתו על זה, ותגידי לו מה שאת מרגישה.
מקסימום לא יעבוד, תצחקי בסוף ותגידי שזאת מתיחה.
והאמת שזה גם מה שאני עשיתי, אבל עכשיו ישלי חבר אז אממ תאמיני לי שזה שווה את זה