6 תשובות
כשאני נשרפתי ממש בפנים ובגוף, זה עבר לי אחרי 3 ימים בערך. שמתי כל יום שמנת חמוצה ואלוורה.
אני ממש ממליצה על אלוורה וגם על וזלין כי זה מכיל שמנים וזה ימנע את כל הקילוף שיש אחרי הכוויה ויזין את העור
וללחוץ חזק כל הלילה
שואל השאלה:
איך אלוורה? זה גל וזה יהיה לי דביק בכל הגוף שאלך למיטה
תרופות סבתא רק יוגורט זה נשמע מוזר אבל זה עוזר אני תמיד מורחת
ותתקלחי במים קרים שזה מרגיע את העור
וגם פנסטיל עוזר
עם שורף לך ברגע זה שימי קרח על האזור
אלוורה