8 תשובות
כל אחת והטעם שלה...
נמשכת יותר לכהים זתומרת עם עיניים כהות אבל לא אפסול
אנונימית
כי לטעמי זה יפה.
אבל לא אכפת לי איזה עיניים
אבל לא אכפת לי איזה עיניים
עיניים כהות מושך אותי יותר, לא יודעת
אני לא מעדיפה, זה סהכ צבע עיניים
זה לא פרמטר מבחינתי ליופי
זה יכול להוסיף לאנשים מסוימים, אבל זה לא מוריד מהיופי אם אין לך
זה לא פרמטר מבחינתי ליופי
זה יכול להוסיף לאנשים מסוימים, אבל זה לא מוריד מהיופי אם אין לך
לכל אחד יש טעם שונה...
א.לא לדעת כולם בהירות הכי יפות
ב.יש אנשים שלא מתאים להם בהיר
ג.כהה זה נורא יפה לדעתי, סתם לא צבע העיניים לא ככ משנה לי
אבל אולי בגלל שהן רוצות מישהו כמוהן,או שישי מישהו ספיציפי שהם רוצות עם עיניים חומות
ב.יש אנשים שלא מתאים להם בהיר
ג.כהה זה נורא יפה לדעתי, סתם לא צבע העיניים לא ככ משנה לי
אבל אולי בגלל שהן רוצות מישהו כמוהן,או שישי מישהו ספיציפי שהם רוצות עם עיניים חומות
אחותי אוהבת בנים רק עם עיניים חומות אז זה לא נכון מה שאת אומרת
אנונימי
באותו הנושא: