4 תשובות
חחח הגיוני מאוד
ככה אני ואחותי
ככה אני ואחותי
שואל השאלה:
כי למה שטני אבשל שעה וחצי והיא לא תעשה כלום ותאכל
כי למה שטני אבשל שעה וחצי והיא לא תעשה כלום ותאכל
אנונימית
חחח ברור, אני תמיד עושה את זה לאחותי
זה קצת רע.. חחח
באותו הנושא: