4 תשובות
חחח הגיוני מאוד
ככה אני ואחותי
שואל השאלה:
כי למה שטני אבשל שעה וחצי והיא לא תעשה כלום ותאכל
אנונימית
חחח ברור, אני תמיד עושה את זה לאחותי
זה קצת רע.. חחח