4 תשובות
אני מאוד מצטערת לשמוע על מה שעברת, לא מגיע לאף אחד לעבור דבר כזה.
קודם כל, תפני למורה/יועצת, תספרי להן כל מה שקרה, אני בטוחה שהם יעזרו לך, הוא צריך להכנס לכלא. אדם בריא לא היה חושב בחיים לעשות דבר כזה לבת שלו ועוד כשהיא פאקינג ילדה קטנה שלא מסוגלת להגן על עצמה.
זה נוראי ונשמע בלתי נסבל לגור עם בן אדם שאנס אותך, אני אפילו לא מסוגלת לתאר לעצמי מה את עוברת, ואת הכאב שלך. את חייבת לפנות למישהו, אפילו לחברה שלך שתעשה את זה איתך ביחד אם את מפחדת לבד, אבל תעשי משהו, אל תשבי בשקט ותניחי לזה, הוא צילק אותך, ובן אדם כזה חייב לשבת בכלא!
להתאבד זה אף פעם לא הפיתרון, אל תחשבי על זה אפילו
אני תמיד כאן בפרטי אם את צריכה משהו
קודם כל, תפני למורה/יועצת, תספרי להן כל מה שקרה, אני בטוחה שהם יעזרו לך, הוא צריך להכנס לכלא. אדם בריא לא היה חושב בחיים לעשות דבר כזה לבת שלו ועוד כשהיא פאקינג ילדה קטנה שלא מסוגלת להגן על עצמה.
זה נוראי ונשמע בלתי נסבל לגור עם בן אדם שאנס אותך, אני אפילו לא מסוגלת לתאר לעצמי מה את עוברת, ואת הכאב שלך. את חייבת לפנות למישהו, אפילו לחברה שלך שתעשה את זה איתך ביחד אם את מפחדת לבד, אבל תעשי משהו, אל תשבי בשקט ותניחי לזה, הוא צילק אותך, ובן אדם כזה חייב לשבת בכלא!
להתאבד זה אף פעם לא הפיתרון, אל תחשבי על זה אפילו
אני תמיד כאן בפרטי אם את צריכה משהו
תקשיבי אני באמת לא יודעת מה לענות לך אבל הדבר היחיד שאני חייבת להגיד לך זה בבקשה אל תתאבדי, זה באמת לא פיתרון טוב לשום דבר ואני מקווה שהדברים יסתדרו יותר בחיים שלך אבל באמת מניסיון, להתאבד זה לא הפיתרון
שואל השאלה:
הבסטי חסרת ביטחון עצמי לגמרי גם אם הורים גרושים ואותה אנסו בגיל 5 אבל יש לה אמא שתומכת ומגנה לי אין לצערי @alisonn
הבסטי חסרת ביטחון עצמי לגמרי גם אם הורים גרושים ואותה אנסו בגיל 5 אבל יש לה אמא שתומכת ומגנה לי אין לצערי @alisonn
אנונימית
אז תפני בלעדיה, תאמיני לי את תצטערי כל החיים שלך אם לא תעשי את זה. את עמוק בפנים ואת תשקעי בתוך הכאב, את חייבת לעזור לעצמך. את גם יכולה לשלוח לי הודעה, אני מבטיחה שאני אנסה לעזור לך כמה שאני אוכל
באותו הנושא: