התחברות הרשמה

חייבים משתמש כדי לכתוב הודעה אישית ב-sarahah?

בלי משתמש זה נותן לי רק לשלוח הודעות מוכנות מראש, ולא נותן לי לכתוב הודעה משלי.
1 ביוני 2019, 14:23
sarahahמשתמש    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
למה אנחנו חייבים לעשות מחוייבות אישית?
איך להודות לנטע ברזילי בצורה אישית (לא הודעה) ובלי להטריד יותר מידי
מה אתם חושבים על זה שאנחנו חייבים לעשות מחויבות אישית?
אני חייבת לכתוב ריפלקציה אישית
חייבים להשתמש באפליקצית tribu למחויבות אישית?
אתם יכולים לכתוב לי דברים שאפשר לעשות למחויבות אישית?
אני רוצה לכתוב הודעה למורה שלי אבל לא יודעת איך לפתוח את ההודעה.
למה חייבים לעשות מחויבות אישית בכיתה יא?
יש משתמשים בסטיפס שלא חייבים להיות נאמנים כדי למחוק שאלות או להרחיק משתמשים?
היי, אני צריכה לכתוב טקסט טיעוני בעד מחוייבות אישית ואני מתקשה מישהו יכול לעזור לי?
קונה לאמא שרשרת בהזמנה אישית, מה אפשר לכתוב על השרשרת?