התחברות
הרשמה
אם אני וחבר שלי כמעט ולא מדברים בוואצפ , זה אומר שמשהו השתבש בזוגיות שלנו? ( מדברים מידי יום בטלפון חצי שעה עד שעה )
1 ביוני 2019, 14:11
מערכת יחסים
התאהבות
3 תשובות
כע
א
אישתו של ניימאר
כן
F
Flowers princess
לא, גם אני וחבר שלי מעדיפים יותר לדבר פנים מול פנים או בשיחת טלפון ולא בוואצפ, לדעתי זה יותר נוח
י
ילדה עם כנפיים
באותו הנושא:
עם כמה אנשים אתם מדברים איתם בוואצפ יום יום?
כמעט שאני וחבר שלי לא דיברנו היום בוואצפ , זה גרוע ואומר על משהו לא תקין בזוגיות שלנו? או שזה סבבה שלא מדברים 24/7?
זה סבבה שזוג שאוהב אחד את השנייה לא ידבר כלכך במשך היום בוואצפ? יש לי חבר וזה די טרי וכמעט לא דיברנו היום בוואצפ
נדלקתי על מישהו ואנחנו מדברים כרגע בוואצפ ואני לא הלכתי לישון בגללו
מישהי שלחה לי הודעה בוואצפ מאיזה קבוצה והיא לא נראת טוב בלשון המעטה...
מתיחות שאני יכולה לעשות לידיד שלי בוואצפ שאנחנו מדברים?
אני ילדה מדברים בוואצפ ואף פעם לא ניפגשנו אנחנו מדברים יומים אחרי כמה זמן כדי ליפגש?
יש לי חבר כבר כמעט חודשיים הבעיה היא שאני לא בן אדם של וואצפ, ושל דיבור שיחה בפלאפון אז אנחנו בקושי ומדברים וקשה לי גם..
אני וחבר שלי בקושי מדברים בבית ספר ואנחנו ביחד כמעט חודש ..
אם חבר שלי אחד שלא אוהב כל כך לדבר כאילו בוואצפ וזה ורק פנים מול פנים זה אומר שהוא לא רציני?
זה ממש מוזר אם אנחנו מדברים גם בוואצפ וגם באינסטגרם על נושאים שונים ובאותו הזמן?XD