9 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא אוהב שאני עם בנים
אנונימית
מה זה לא אוהב שאת עם בנים זה משפחה.. זה יותר מקנאה אפילו.. לדעתי תחתכי ממנו כי גברים קנאים ועוד ככה זה הדבר הכי גרוע שיש
מותר להיות עם מי שבא לך
מי הוא שיחליט עלייך?
מותר לך להיות עם מי שאת רוצה ובמיוחד אם משפחה והוא לא אמור לקבוע לך עם מי להיות ועם מי לא! מה זה לא אוהב שאת עם בנים, זה לא סתם בן אקראי זה משפחה! זה יותר מסתם לקנא זה נהפך לזה שהוא רוצה לשלוט בך, תפרדי ממנו
וגם מה הבעיה זה שאת על ידידים טובים שלך? לכל בת יש לפחות ידיד בן אחד או שניים
הוא לא יחליט עלייך
שיערב את מי שבא לו, את ברשות עצמך
זה עדיין לא הופך את זה לבסדר
שואל השאלה:
תכלס לא באמת רציתי ללכת לבן דוד .. ידעתי שהיא יקנא אמרתי לו את זה כדי לראות אם עוד אכפת לו ממני כי במשך שבועיים הרגשתי ריחוק
אנונימית