6 תשובות
אה פאק
אופס סליחה :(
לא לומדים את זה בשנה הראשונה נראלי אבל לדעתי תלמדי python היא שפה חמודה ותתן לך אחלה בסיס לתכנות.
כשהייתי במגמת מדעי המחשב (הייתי שנה ופרשתי) למדנו תוכנה ששחכתי איך קוראים לה שבה עושים גם את הפרויקט גמר שזה איזה תוכנה של טבלאות וכאלה ולמדנו java
יש לי מלא סיכומים מהשנה
אבל בסוציולוגיה לומדים ספר תרבות
אבל בסוציולוגיה לומדים ספר תרבות
בתחילת שנה בפסיכולןגיה לומדים לחץ
ובסוציולוגיה לומדים תרבות
ובסוציולוגיה לומדים תרבות
באותו הנושא: