2 תשובות
עבה יותר.
אין הרבה הבדל אבל אני אישית לא אוהבת חוטיני שהוא חוט
דק הכי נוח לי אין ככ הבדל יקח לך זמן להתרגל אבל אז לא תוכלי לחזור לתחתונים אחרים. זה גם עושה תחת יותר יפה בבגדים ובאמת יהיה לך יותר נוח עד שתתרגלי