7 תשובות
אין שום סיבה שיאשימו אותך במשהו
ואם לא יאמינו לך אז שימותו :-)
ואם לא יאמינו לך אז שימותו :-)
אנונימי
אין סיבה שישאשימו אותך
הכל בסדר❤
הכל בסדר❤
למה שישעו אותך לא עשית כלום
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת היא איימה עליי שאני אסתבך עם המחנכת שלי ממש
לא יודעת היא איימה עליי שאני אסתבך עם המחנכת שלי ממש
אנונימית
אל מה בדיוק האגם הזאת יצאה עלייך לא הבנתי? היא נשמעת פרחה רצח כולה רשמו לה שמישהי מאוהבת בה וזה היה בצחוק סתם מפגרת תתעלמי ממנה ואם המורים שואלים תגידי שזה לא היית את
האגם הזאת סתם הומופובית מעצבנת.
למה שישעו אותך? בגלל שאת כביכול "מאוהבת" במישהי ושאמרת לה את זה בקבוצה של הכיתה?
אם הבית ספר הוא לא של הומופובים קיצוניים אז ישעו אותך על השחטת רכוש בית ספר או אלימות פיזית/מילוליות.
את לא צריכה לדאוג בכלל כי גם את וגם חברה שלך יודעות את האמת ובסוף הכל יהיה בסדר
למה שישעו אותך? בגלל שאת כביכול "מאוהבת" במישהי ושאמרת לה את זה בקבוצה של הכיתה?
אם הבית ספר הוא לא של הומופובים קיצוניים אז ישעו אותך על השחטת רכוש בית ספר או אלימות פיזית/מילוליות.
את לא צריכה לדאוג בכלל כי גם את וגם חברה שלך יודעות את האמת ובסוף הכל יהיה בסדר
שטויות , אין מצב, אם כבר את חברה שלך וגם עם זה לא יעשו כלום
אל תתני לה להלחיץ אותך
אל תתני לה להלחיץ אותך
באותו הנושא: