7 תשובות
לשכוח מימנה,
אם היא פגעה בך ואפילו לא אכפת לה איזו חברה טובה היא בכלל?
אם היא פגעה בך ואפילו לא אכפת לה איזו חברה טובה היא בכלל?
תנסי לעבור הלאה, עם כמה שזה קשה.
את ניסית, עשית את שלך, אין לך מה לרדוף אחריה
את ניסית, עשית את שלך, אין לך מה לרדוף אחריה
את לא באמת מתגעגעת אליה, כי את יודעת שמה שהיא עשתה הוא לא בסדר ולא מגיעה לה סליחה על זה.
מה שחסר לך זה הנוכחות שלה.
תנסי להתחבר לאנשים חדשים או פשוט לעסוק בתחביבים ודברים שאת אוהבת במקום לחשוב על זה שהיא חסרה לך.
מה שחסר לך זה הנוכחות שלה.
תנסי להתחבר לאנשים חדשים או פשוט לעסוק בתחביבים ודברים שאת אוהבת במקום לחשוב על זה שהיא חסרה לך.
שואל השאלה:
אני יודעת שהנוכחות שלה חסרה לי , אבל הקשר שלנו היה מיוחד אין לי עם אף אחת קשר כזה גם עם עוד חברות טובות שלי וגם לא נראה לי שיהיה..
אני יודעת שהנוכחות שלה חסרה לי , אבל הקשר שלנו היה מיוחד אין לי עם אף אחת קשר כזה גם עם עוד חברות טובות שלי וגם לא נראה לי שיהיה..
אנונימית
אני מבינה אותך רצח. גם אצלי זה ככה עכשיו. מתגעגעת רצח בייחוד שהיא הייתה אחת מהחברות הטובות שלי...
אני באותו מצב כמוך
וזאת חברה מגיל אפס
ואנחנו לא מדברות 3חודשים
ואני יודעת שאני עושה טעות כל פעם אני מתחרטת לא לגשת אליה ולדבר איתה
אני חושבת שתנסי לדבר איתה
וזאת חברה מגיל אפס
ואנחנו לא מדברות 3חודשים
ואני יודעת שאני עושה טעות כל פעם אני מתחרטת לא לגשת אליה ולדבר איתה
אני חושבת שתנסי לדבר איתה
שואל השאלה:
אבל תמיד אני זאת ששולחת את ההודעה ונמאס לי , אני יודעת שגם לה אני חסרה אבל יש לה אגו והיא בחיים לא תשלח .
אבל תמיד אני זאת ששולחת את ההודעה ונמאס לי , אני יודעת שגם לה אני חסרה אבל יש לה אגו והיא בחיים לא תשלח .
אנונימית
באותו הנושא: