6 תשובות
בשביל שתחווי תקופה רעה
ובסופו של דבר את תלמדי מימנה ותקופה טובה תבוא.
ובסופו של דבר את תלמדי מימנה ותקופה טובה תבוא.
מוקדש בישבילך נשמה
אנונימית
אם את תמשיכי להאמין שאת לא תגיעי לשומקום זה באמת מה שיקרה
את צריכה ללמוד לחשוב חיובי, למצוא דרך
ברור שזה לא כזה פשוט אבל פשוט תנסי בכוח להכניס לך לראש שהכל לטובה, הכל ישתפר ואת תצליחי בחייםבהצלחה. שולחת לך מלא אנרגיות טובות3>
את צריכה ללמוד לחשוב חיובי, למצוא דרך
ברור שזה לא כזה פשוט אבל פשוט תנסי בכוח להכניס לך לראש שהכל לטובה, הכל ישתפר ואת תצליחי בחייםבהצלחה. שולחת לך מלא אנרגיות טובות3>
אני די בטוח שאת יודעת שכולם יגידו לך "תנסי חזק יותר" ו"תאמיני בעצמך" ותכלס זה נכון עם כמה שזה קיצ'י, בהצלחה.
עם גישה כזאת באמת לא תגיעי לשום מקום
מה יצא לך מלוותר ולרחם על עצמך?
קחי את עצמך בידיים ותלחמי על החיים שלך
להוריד את עצמך כל הזמן רק יהרוס אותך
לבכות מידי פעם זה בסדר וזה טוב קצת לשחרר אבל אני מקווה בשבילך שזה לא כבר יומיומי
מה יצא לך מלוותר ולרחם על עצמך?
קחי את עצמך בידיים ותלחמי על החיים שלך
להוריד את עצמך כל הזמן רק יהרוס אותך
לבכות מידי פעם זה בסדר וזה טוב קצת לשחרר אבל אני מקווה בשבילך שזה לא כבר יומיומי
תשני גישה. תחשבי על אנשים שאת אוהבת, על המטרות שלך, אם אין לך - תנסי להציב חדשות, תקחי חלק בכל מיני פעילויות. אם נורא קשה לך, את תמיד יכולה לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו, או אפילו פסיכולוג.
אל תנסי להעציב את עצמך ותנסי להתעלם מהרגשות האלה. מזכירה שאני כאן אם את צריכה עוד עזרה:))
אל תנסי להעציב את עצמך ותנסי להתעלם מהרגשות האלה. מזכירה שאני כאן אם את צריכה עוד עזרה:))