התחברות הרשמה

בנים אתם יוצאים למועדנים כדי להתחיל עם בחורות?

31 במאי 2019, 20:58
התחלותמועדונים    
2 תשובות
רובם כן
אנונימית
ברור שהם יוצאים גם בשביל זה
s
scofield
באותו הנושא:
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי שהייתה פעם בן?
אני יותר מידי גבר טוב אני לא עושה בעיות בן 21 ו7 לא הייתי במועדנים...
בנים ובנות מה אתם חושבים על בנות שעושות טווארק במועדנים?
בנים שיוצאים למועדונים מה גורם לכם להתחיל עם בנות?!
בנים בני 25-27 הייתם יוצאים עם מישהי בת 17?
בנים - הייתם יוצאים עם מישהי שנישקה יותר מ50 בנים?
למה בנים חתיכים יוצאים אם בנות מכוערות ובנים מכוערים יוצאים אם בנות. יפות
בנים בני 20+ הייתם יוצאים עם בנות 16?
כמה זמן לוקח לכם להתחיל להתלבש מהרגע שאתם יוצאים מהמקלחת?
בנים את האמת; הייתם יוצאים עם מישהי בת 14 ואתם בני 17
לא מקטע גזעני - בנות/בנים לבנים, הייתם יוצאים/ות עם אתיופי/ת?