12 תשובות
זה בסדר גמור
שזה מעולה להיות פתוחה ככה. כל עוד הוא באמת לא משפיע עלייך, אל תנתקי קשר. מניסיון. יש לי חברים אתאיסטים והכל כרגיל.
סבבה, לא רואה למה לא
שזה בסדר
לא רואה בזה שום בעיה.
זה בסדר.
שזה בסדר כל עוד הוא לא מנסה להשפיע עלייך אל תנתקי קשר בגלל זה(:
שואל השאלה:
תודה לכםם עזרתם
תודה לכםם עזרתם
אנונימית
אףף אחד לא נתן כאן תשובה אמיתית: שיש להתרחק מהסביבה הרעה (משנה תורה, הלכות דעות, פרק ו וכן בספר "מסילת ישרים", פרק ה) כי זה כן משפיע. אפילו שמדברים על דברי חול - אפשר לראות חוסר אמונה בדיבור של אנשים כאלה ("צה"ל הצליח במחלחמה". מה זה הדיבור הזה? איפה הקב"ה בתמונה?)
אני כבא לא מדבר על כך שסאור להיות חבר של אנשים כאלה (ראי שאלה בקישור המצורף) ועל כך שהתכתבות הקבועה (אם לא מדובר במשהו חד פעמי שיש הכרח) עם המין השני ברטי - היא אסורה.
אני כבא לא מדבר על כך שסאור להיות חבר של אנשים כאלה (ראי שאלה בקישור המצורף) ועל כך שהתכתבות הקבועה (אם לא מדובר במשהו חד פעמי שיש הכרח) עם המין השני ברטי - היא אסורה.
שואל השאלה:
תוצאה..
אבל אני יכולה להגיד לך שזה לא משפיע. ואם זה טיפה יתחיל להשפיע ברור שמתרחקת כי אני לא רוצה להתרחק מה' אבל ברגע שאתה מתחבר לבן אדם ואז יודע לך שהוא אתאיסט ככה תגיד ביי? לא עובד ככה היום.
תוצאה..
אבל אני יכולה להגיד לך שזה לא משפיע. ואם זה טיפה יתחיל להשפיע ברור שמתרחקת כי אני לא רוצה להתרחק מה' אבל ברגע שאתה מתחבר לבן אדם ואז יודע לך שהוא אתאיסט ככה תגיד ביי? לא עובד ככה היום.
אנונימית
ממליץ למצוא דרך איך לנתק איתו את הקשר (גם אם היה דתי - למה לך קשר עם בנים?). הרי אני מאמין שאת לא חפצה בקשר הזה. אולי תבירי את עצמך בעזרת ה'!
שואל השאלה:
טוב הבנתי אותך..
טוב הבנתי אותך..
אנונימית