התחברות
הרשמה
אחרי כל ארוחה התחלתי לעשות גרפסים
אף פעם לא הייתי עושה למה עכשיו ?
31 במאי 2019, 15:42
גרפסים
גרעפס
ארוחות
תשובה אחת
כי כנראה התחלת לאכול עד שאתהמרגיש שובע ואז מערכת העיכול מתחילה לעכל את האוכל בקיבה וזה הגיוני.
ויש מאכלים שעושים יותר גרפסים.
ח
חֵץ מִקֶּשֶׁת_פורשת
באותו הנושא:
אחרי שאני אוכל לא יוצא לי גרפסים... יש משהו חשוד בזה?
יש לי כאב בטן קל לוחץ כזה ואני עושה מלא גרפסים (גזים). וזה קורה גם שהבטן ריקה יש גרפסים כל דקה מזה אומר.?
אני בת 17 ואני רוצה לדעת איך לעשות גרפסים מתי שבא לי - בבקשה דחוף חחח
התחלתי לעשות אימוני בטן אחרי כמה זמן יהיה לי התחלה של ריבועים?
רק לי יש גרפסים אחרי מקלחת?
התחלתי טיפול אנטיביוטי, הרופא אמר לי לקחת את התרופה על בטן מלאה ולא אחרי ארוחה חלבית
סליחה על הגועל אבל מהבוקר אני לא מפסיקה לעשות גרפסים, מה זה ??
האם גם לכם יש גרפס אחרי המקלחת כי אתם שותים מים במקלחת בלי להיות מודעים?
עדיף לקחת כדור ריקוטאן אחרי ארוחת צהריים או אחרי ארוחת ערב?
זה נורמלי לעשות מספר 2 אחרי כל פעם שאני אוכלת ארוחה בינונית-גדולה?
הליכה עדיף לעשות לפני או אחרי ארוחה?