התחברות
הרשמה
בנים- אתם אוהבים בנות שהמותן שלהן קצרה והאגן קצת יותר גדול? זה יפה לדעתכם?
31 במאי 2019, 15:08
התבגרות
העדפות
גוף
בנים
2 תשובות
כן, לדעתי מאוד
נ
נסיך קטן
לדעתי זה יפה
D
D.Z
באותו הנושא:
בנים אתם אוהבים בנות שמרימות את החולצה שלהן למעלה כדי שיראו את הבטן?
למה אחים גדולים לא אוהבים לראות את האחיות הקטנות שלהן ליד בנים?
בנים אוהבים בנות שהן קטנות ביחס לחברות שלהן?
בנים אתם מעדיפים בנות עם שיער שלהן בלי שום החלקה או עם החלקה?
בנים את האמת - אתן אוהבים בנות בטבעי שלהן, בגובה שלהן, עם הפנים שלהן או בנות עם הרבה איפור ועם עקבים ושיער צבוע?
נראה לכם הגיוני שהמותן ב-5 יהיה כל כך צר?
בנים כשאתם מתחבקים עם בנות אתם אוהבים להרגיש את החזה שלהן צמוד אלכם?
בנים למה אתם אוהבים שבנות שמות את הראש שלהן על החזה שלכם?
בנים בנות שיש להן קשר טוב מאוד עם אח שלהן הקטן, מעלה?
יש בנות שהן יודעות שהקראש שלהן מאוהב במישהי אחרת אבל אתן עדיין מאוהבת בקראש?
איך זה שיש בנים שאומרים על בנות שהן יפות דווקא ביום הכי מכוער שלהן?