20 תשובות
לגמרי, למרות שהצד השלילי בדרך כלל הרבה יותר גדול
לא מסכימה. מחלות הן אף פעם לא טובות, גם מחלה רגילה.
תלוי איזה. יש מחלות נפש שאם האדם יתגבר עליהן הן באמת יהפכו אותו לחזק יותר אבל יש מחלות נפש שיכולות להרוס לבן אדם את החיים ואפילו לגרום לו לסיים אותם.
לא ממש. זה לאו דווקא מחזק אותם. עובדה שיש לא מעט אנשים שמנסים להתאבד בשל כל מיני מחלות נפשיות...
שואל השאלה:
כן אבל אלו שנשארים בחיים , מתחזקים.
מחלות קשות גורמות לאנשים להתעמת עם הצדדים הכי קשים של החיים, אנשים שמצליחים להתמודד עם זה לא יתמוטטו בקלות מדברים שימוטטו אחרים
זה ממש לא כמו שזה נראה. הם חיים בסבל): כמובן שאני לא מכלילה את כולם ויש אנשים שמצליחים לחיות חיים תקינים ונורמלים.
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני טוענת, סבל הוא נוראי אבל הוא גם מחזק
לדוגמה , אדם כזה לומד להתמודד עם הכול, לא משנה כמה קשה הוא
וגם , החוויות הכי טובות צומחות מכאב
לא
ממש לא
שואל השאלה:
..
דיכאון חרדה סכיזופרניה אנורקסיה ocd וכל אלו,
לא הופכים אותך ליותר חזק.
רק מחלישים אותך, הופכים אותך לבנאדם אובדני ואומלל.
שואל השאלה:
אבל לא רק.
ואני מתכוונת לאנשים שעוברים את הדברים הכי קשים
ניסיונות התאבדות, מה שלא תרצו.
והם שורדים וממשיכים את החיים
הם מתחזקים.
רוב האחוזים מהאנשים שמנסים להתאבד מצליחים בסופו של דבר.
מתחזקים הם לא. הם שבורים מבפנים.
שואל השאלה:
אני מכירה מישהו כזה
ולא הייתי אומרת שהוא שבור
הוא הבן אדם הכי חזק שהכרתי.
מכירה מישהו אחד שהתחזק, זה בטח אומר שכולם ככה נכון ? נכון
תקשיבי אם את לא סובלת ממחלות נפשיות או מתמצה בזה (פסיכולוגית וכו) אין לך שום זכות להגיד דברים כאלו
שואל השאלה:
יש לי זכות להביע דעה
שואל השאלה:
תחשוב רגע בהיגיון
איזה חוויות בונות אותך תכלס?
החיוביות או השליליות?
החיוביות
שואל השאלה:
לא, הפוך.
החוויות השליליות הן אלו שמחזקות אותך ואתה מסתכל על העבר שלך וחושב על מה שעברת. .בן אדם שלא כאב לו בחיים לא יכול להיות חזק.
את לא יכולה להגיד לי לא הפוך בגלל שזה הדעה שלך
כל החרא שהיה לי בחיים ועדיין קורה לי לא פ*קינג מחזק אותי
זה רק הוריד וממשיך להוריד אותי למטה
דיכאון חרדה וכו
כל החוויות החיוביות חיזקו אותי
שואל השאלה:
טוב ווטאבר