5 תשובות
זה לא אמור לגרום לקנאה
כן הכי הגיוני
הגיוני בהחלט
זה הגיוני אך גם לא ואני אסביר, אנחנו בני האדם נוטים להשוות את עצמנו עם אנשים שיש להם יותר ופה הבעיה, תמיד יש אדם שיש לו יותר מאיתנו, צריך להפסיק עם מדד ההשוואה הזה כי לפי מדד זה לעולם לא נהיה מאושרים, צריך לדעת לקחת את החיים בפרופורציה ולצפות מאיתנו להתקדם ולהשתפר ביחס לעצמנו.
בהצלחה !