התחברות
הרשמה
למה אנחנו עושים תנועות עם הידיים בזמן שאנחנו מדברים?
31 במאי 2019, 09:42
תקשורת
תנועה
תשובה אחת
לא זוכר במדויק, זה משהו עם לנתב את המלים שיוצאות לנו מהפה וגם להעביר אותם בצורה ויזואלית
B
BlopyDope
באותו הנושא:
למה בן שעושה תנועת עם הידיים נחשב להומו וכשבת עושה תנועות ידיים הכול בסדר?
איך קןראים לתנועה המעצבנת הזאת עם היד שכולם עושים? זה כאילו הפניית הידיים לכיוון אחד והורדת הראש לכיוון הידיים לא יודעת איך להסביר חח
אם בנים עושים למישהי נשיקות כאלה באוויר ואז עושים לה תנועות עם הלשון מה זה אומר ?
חברה שלי לכיתה יושבת ועושה כל הזמן תנועות מוזרות עם הראש...מה יש לה?
איך קוראים לשיר הזה שעושים בו את התנועה הזאת של הידיים לצד?
אנחנו עושים הגמד והענק בתנועה ויצא לי מישהו שאני לא ממש מכירה ואני לא יודעת מה הוא אוהב
איך קוראים לתנועה הזאת שהשחורים ואלה שאוהבים ראפ עושים- שהם מזיזים את שתי הידיים לצד אחד וגם את הראש לצד הזה לכיוון מטה?
חברה שלי עושה תנועות מוזרות עם היידים(כמו טיק טוק כזה..) שמחרפנות אותי מה לעשות?
יואו, גם לכם קורה שכשאתם מזיעים יותר מידיי אתם עושים תנועות מוזרות עם הידיים? או שזה רק אני?
מה זאת התנועה הזאת שביטיאס עושים עם היד כל הזמן?
למה שאנחנו לחוצים אנחנו מדברים הרבה עם הידיים?