6 תשובות
לא נורא,הם ישכחו את זה למרות הבושה
אנונימית
לאט לאט תשכחי וגם תבקשי סליחה, לפעמיים זה עוזר להרגיש הקלה.
אני בוכה וצוחקת בקול
תבקשי סליחה ותצחקי איתו על זה
תבקשי סליחה ותצחקי איתו על זה
שואל השאלה:
יואו איך אני אתאושש מהבושה איך? ועוד שמתי את התיק בבגאז' לפני שנכנסתי לאוטו והוא לקח אותי הרגשתי כל כך רע יש לי בחילה איך אני אשתקם מהבושה
יואו איך אני אתאושש מהבושה איך? ועוד שמתי את התיק בבגאז' לפני שנכנסתי לאוטו והוא לקח אותי הרגשתי כל כך רע יש לי בחילה איך אני אשתקם מהבושה
אנונימית
מ1-10 אני אומרת 10 וואו זה כל כך מפדח אימאלה
אנונימית
מאחד עד עשר? שמונה חח יו איך חשבת שזה שירות הסעות חח איזה אוטו יש לו?
אנונימית
באותו הנושא: