6 תשובות
חחח כן
אז תבטלי את ההתראות
את יכולה לבטל אתזה
תעני מאנונימי
אני בדרך כלל לא עונה למה שבחמות ואם כן מכבה התראות זה באמת מציק
שואל השאלה:
אני עונה תמיד רק מאנונימי. אני מתכוונת לזה שרשום לך באדום מספרים (כמו שאת שואלת שאלה ועונים לך) אז ככה
אנונימית