13 תשובות
לא.
פשוט נותנים תשובה מלאה
(לפחות אני ככה)
אני עונה מגילה רק כשיש לי הרבה דברים להגיד, לא בשביל פרחים
לא,יש דברים שדורשים הסבר יחסית ארוך או פשוט תשובה מנומקת
לא, כמות הפעמים שאני רושמת מגילה קטנה ובדרכ זה ששאלה מרגיזה אותי ממש
עונים מגילה כי ככה הוא מצליח לומר את התשובה
לא, אנו רוצים סרפד
לא, לפעמים יש דברים שיש לי מה להרחיב מאשר תשובית אחרות.
שואל השאלה:
אני היחיד ששאלתי את השאלה הזו בסטיפס
כעע זה כל מטרתי, מה זה לעזור בכלל?


סתם
לא.
אני לא אוהבת ומאמינה בתשובות קצרות שלא באמת עוזרות, כפי שכולם כאן נוהגים לתת.
תמיד חשוב לי לעזור כמה שאפשר אז אני מפרטת שיהיה ברור.
לא מסתכל על פרחים, פשוט אוהב לעזור.
אני עונה מגילה כשהשאלה מעניינת, ממש לא אכפת לי מפרחים
שואל השאלה:
^ לא תמיד
שואל השאלה:
^ כן הבנתי חח