5 תשובות
שואל השאלה:
גם אני הייתי p:
גם אני הייתי p:
אנונימי
יאוו באמת שההחלקה על הקרחהכי כיף מכל מה שאמרת הייתי שם כדאי לך!
לא חושבת שיש עוד
אבל אם אין לך מה לעשות לך לים לסרטים תצא עם חברים וכו..
אבל אם אין לך מה לעשות לך לים לסרטים תצא עם חברים וכו..
יש את ההחלקה על הקרח בלונה פארק אבל חוץ מזה לא חושבת
נחשונית החלקרח..
באותו הנושא: