9 תשובות
כאן או בכללי?
אריאנטורס
שואל השאלה:
בכללי
בכללי
אנונימית
כל הקהילת אריאנטורס ממש התפתחה השנה
פעם לא היו ככ הרבה
השנה כל ילד שני מעריץ אותה אז הם
פעם לא היו ככ הרבה
השנה כל ילד שני מעריץ אותה אז הם
אנונימית
אריאנטורס
אריאנטורס
אני אישית מעריצה יותר את ביטיאס פעם הייתי אריאנטור
אני אישית מעריצה יותר את ביטיאס פעם הייתי אריאנטור
אריאנטורס
הם כל כך הרבה
פשוט חצ'קונים בצורת ילדים מתלהבים
הם כל כך הרבה
פשוט חצ'קונים בצורת ילדים מתלהבים
בישראל יותר אריאנטורס
בעולם אין לי מושג.. אבל גם אם יש יותר אריאנטורס זה עדיין נראה שיש יותר ארמיז בגלל שאנחנו כל כך נלהבים ולהוטים על ביטיאס חח
בעולם אין לי מושג.. אבל גם אם יש יותר אריאנטורס זה עדיין נראה שיש יותר ארמיז בגלל שאנחנו כל כך נלהבים ולהוטים על ביטיאס חח
טיפשים
באותו הנושא: